پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251277
رها کردن لاشه‎هاي مرغ تلف‌شده در طبيعت شهر جونقان/ هرچه سريع‌تر متخلفان شناسايي شوند
تاریخ انتشار : 1400/12/09 11:05:33
نمایش : 896
لاشه مرغ‌هاي تلف‌شده به‌جاي دفن بهداشتي، سر از طبيعت شهر جونقان در آورده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بر اساس گزارش‎هاي واصله همياران محيط‌زيست مبني بر تخليه غيرمجاز و رهاسازي لاشه‌هاي تلف‌شده مرغ در طبيعت شهر جونقان فرماندار شهرستان فارسان پس از مطلع شدن از اين اقدام خواستار رسيدگي هرچه سريع‌تر نسبت به مشکل پيش‌آمده شد.
 
فرماندار شهرستان فارسان، شخصاً از مکان تخليه مرغ‌هاي تلف‌شده بازديد و در مکان ذکرشده با دکتر صادقي رياست محترم شبکه دامپزشکي تماس و ضمن عرض خسته نباشيد به ايشان بيان داشتند:
 
هرچه سريع‌تر متخلفان اين اقدام را شناسايي نماييد و با تمامي مرغداران شهرستان اردل هماهنگي نماييد و در صورت لزوم از برادرانمان در نيروي ناجا استفاده و متخلف را به مراجع قضايي معرفي نمايند.
 
سيد هادي صالحي ضمن تأسف از اين اقدام تخليه مرغ‌هاي تلف‌شده در مجاورت چشمه آب که منجر به بروز بيماري‌هاي زياد مي‌شود، بهداشت محيط را موظف دانستند و تأکيد نمودند بهداشت محيط و آب آشاميدني سالم عشاير و دامداران محترم که در فصل بهار در اين مکان حضور دارند بايد تأمين شود.
 
اين اقدام فرماندار شهرستان فارسان درسي بود براي ديگر مسئولين که بايد پشت ميز را رها و کرد و شخصاً ورود کرد به مسائل، جامعه ديگر بي‌کفايتي مسئولين را پذيرا نيست، کمر همت بايد بسته شود.
 
جونـِقان مرکز بخش جونقان در شهرستان فارسان و استان چهارمحال و بختياري است. اين شهر در قلب رشته‌کوه‌هاي زاگرس و در دامنه جنوبي قله جهان‌بين واقع‌شده است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html